Feladatok:
- Vámkezelések intézése
- Vámellenőrzések és vámengedélyek koordinálása
- Vámügyi szabályok és törvények naprakész követése és alkalmazása
- Kapcsolattartás vámügynökséggel (email, telefon)
- Szoros együttműködés a vámügyi feladatokban érintett osztályokkal (kereskedelem, pénzügy)
- Elektronikai és mechanikai alkatrészek, gyártási segédanyagok beszerzése
- Beszerzési, készletgazdálkodási feladatok,
- Új partnerekkel való kapcsolatfelvétel és a meglévő partneri hálózat kezelése
- Árajánlatok bekérése és kiértékelése, beszerzési forrás kiválasztása
- Reklamációs ügyintézés
- Egyéb adminisztratív feladatok ellátása, telefonok kezelése
Elvárások:
- Vámügyintézői és szakirányú (beszerzés/logisztika) végzettséggel rendelkezel
- Legalább középfokon kommunikálsz angolul (szóban, írásban egyaránt)
- Hasonló területen szerzett minimum 1-2 év releváns szakmai tapasztalatod van
- Vállaltirányítási rendszerben szerzett munkatapasztalattal rendelkezel (IFS ismeret előny)
Ajánlatunk:
- Versenyképes fizetést és számos béren kívüli juttatást adunk
- Próbaidő után home office lehetőséget biztosítunk (maximum 2 nap/hét)
- Családias, támogató munkakörnyezet vesz körül
- Folyamatos fejlődési és tanulási lehetőséget biztosítunk
- Változatos feladataid lesznek
Munkavégzés helye
Budapest