Vevői Kapcsolattartó
Feladatok
- Vevői követelmények megismerése és értelmezése,
- Közvetlen kapcsolattartás a stratégiai fontos vevőkkel főként német nyelven. Kérdések eltérések egyeztetése,
- Árajánlatok készítése,
- Vevői rendszerek ismerete és napi használata,
- A beérkezett hosszú távú előrejelzések, információk értelmezése és megosztása az érintett részlegekkel. Szükség esetén visszajelzés a vevők felé,
- A vevői törzsadatok karbantartása, árak és változások dokumentálása,
- Értékesítési terv teljesülésének nyomonkövetése, az eltérések okainak feltárása,
- Kiváló és direkt kommunikáció a vevőkkel (elsősorban német nyelven),
- Vevői látogatások szervezésében való aktív részvétel.
Elvárások
- Külkereskedelmi végzettség (Főiskola/Egyetem),
- Releváns értékesítési munkakörben eltöltött minimum 4-5 éves szakmai tapasztalat,
- Tárgyalóképes német és angol nyelvtudás,
- Határozottság, agilis személyiség,
Munkakör betöltésénél előny:
- Vállalatirányítási rendszerekben való jártasság,
- Műszaki érdeklődés.
Amit kínálunk
- Fiatalos csapat, támogató közeg,
- Fejlődési, előrelépési lehetőség,
- Versenyképes bér és juttatási csomag,
- Multinacionális közeg,
- Nemzetközi projektekben való részvétel,
- Rugalmasság, nyitott gondolkodás.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Salgótarján