A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

Amikor a különböző országokban élő, anyavállalatunknál dolgozó kollégáinknál előfordul egy informatikai hiba (Hardware, Software, hálózat, nyomtató, mobil eszköz, stb.) akkor van csak igazán szükség van a Workplace Support Specialist kiemelkedő munkájára. Az ügyfelek telefonon ill. egy jegykezelőrendszer segítségével léphetnek kapcsolatba velünk. Ahhoz hogy a hibaelhárítás minél gyorsabban megtörténjen, hatékony és minőségi munkavégzésre van szükség. Erre a célra egy kiterjedt tudástár, továbbá széleskörű jogosultságok, programok/eszközök állnak a Workplace Support Specialist rendelkezésére. Amennyiben a problémamegoldás során szükség van további, magasabb szintű, szakképzett támogatásra, akkor a Workplace Support Specialist bevonhatja a különböző 2nd/3rd Level kollégákat.

Miért fogod szeretni a munkádat?

  • Hatékony kommunikációd segítségével napi szinten problémákat oldhatsz meg
  • Együttműködhetsz más csoportokkal, mindeközben pedig jól bejáratott folyamatainkat, szabályzatainkat fogod tudni használni és folyamatfejlesztési javaslatokat is tehetsz
  • 4 hetes betanulási tréningen vehetsz részt, amely home office-ból is elvégezhető, hogy mire beérkezik Hozzád az első ügyfél által történő megkeresés, már magabiztosan tudj válaszolni
  • Aktívan használhatod a már megszerzett angol nyelvtudásodat

Végzettség:

  • Folyékony angol nyelvtudás (szóban és írásban)
  • 5x24 munkarend szerinti műszakok vállalása, jellemzően nappalos beosztással
  • Alkalmanként hétvégi készenlét vállalása
  • Mélyebb informatikai ismeretek
  • Ügyfélközpontú gondolkodás
  • Jó problémafelismerő- és megoldó képesség
  • Jó stressz- és monotonitástűrés
  • Csapatjátékosság, nyitottság

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Stabil, emberközpontú, nemzetközi háttérű nagyvállalat vagyunk
  • Heti 4 nap home office-t biztosítunk
  • Dinamikus környezetben végezheted munkádat, ahol innovatív ötleteidet mindig szívesen fogadjuk
  • Számos továbbképzési- és karrierlehetőséget biztosítunk számodra
  • Ellátunk Téged a munkavégzéshez szükséges eszközökkel (laptop, extra monitor, headset)

* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.

Munkavégzés helye:

Pécs, Szeged

Munkavégzés helye

Pécs

Jelentkezem az állásra ›