Feladatok:

  • Kapcsolattartás a nemzetközi vevőkkel telefonon és e-mailben.

  • Vevői ajánlatok, rendelések fogadása, ellenőrzése és dokumentálása.

  • Megrendelések kezelése a vevői határidők betartásával.

  • Rendelésváltozások egyeztetése a vevőkkel, beszerzéssel, raktárral.

  • Vevői adatok karbantartása és dokumentálása.

  • Vevői elégedettség növelése, aktív részvétel a problémák kezelésében.

  • EU-n kívüli kiszállításhoz szükséges dokumentumok készítése.

  • Vevői panaszok és reklamációk kezelése.

  • Problémák feltárása és megoldása a rendelés és kiszállítás során.

  • Hosszú távú vevői keretmegállapodások kezelése és korrigálása.

  • Együttműködés más osztályokkal.

  • KPI-ok teljesítése (OTD, költségek).

Elvárások:

  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás

  • Tárgyalóképes orosz nyelvtudás

  • Felsőfokú végzettség

  • Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség, vevőközpontú szolgáltató szemlélet szükséges

  • Multinacionális vállalati környezetben (termelés, raktározás vagy szolgáltatás területén) szerzett 1-4 év tapasztalat

  • Tapasztalat scheduling agreement és EDI kezelésben előny

  • Egyéb idegennyelv-ismeret előny: olasz, német, francia, spanyol

  • Vállalatirányitási rendszer ismerete (SAP ismeret előny)

Munkavégzés helye:

Győr

Munkavégzés helye

Győr

Jelentkezem az állásra ›