Partnerünk csapatába keressük új munkatársukat asszisztensi pozícióba! Szeretsz adminisztrálni és szereztél már tapasztalatot ügyfélszolgálati területen? Szívesen támogatod mások munkáját és jó vagy az MS Office programokban? Amennyiben minderre igen a válasz, ne habozz, jelentkezz most!

Asszisztens

Feladatok
  • Bejövő hívások, e-mailek kezelése
  • Ügyfél egyeztetések, vevői panaszok kezelése
  • Szerződések előkészítése, rögzítése és nyilvántartása
  • Jelentések és kimutatások készítése rendszeres időközönként
  • Társosztályokkal való kapcsolattartás
  • Pénzügyi adminisztráció, számlák ellenőrzése, postázása

Elvárások
  • Középfokú végzettség
  • 1-2 éves ügyfélszolgálati, telefonos ügyfélkapcsolatok terén szerzett tapasztalat
  • Számítógépes ismeret (Excel, Word), CRM
  • Középfokú, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban

Amit kínálunk
  • Cafeteria
  • Éves bónusz
  • Medicover

Munkavégzés helye:

Budapest

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›