2002-ben alakult, magyar tulajdonú, étrendi-kiegészítő és élelmiszeripari alapanyagokat importáló vállalat teljes munkaidőben, azonnali belépéssel backoffice munkatársat keres az értékesítési csapat támogatására, marketing és adminisztratív feladatok ellátására:

Feladatok:

  • Dokumentációs rendszer, nyilvántartások kezelése, adatrögzítés
  • Áruminták előkészítése, kiküldése, nyilvántartásban történő rögzítése
  • Kulcs-Soft számlázóprogramban adatrögzítés, költségszámlák iktatása, visszaigazolások, szállítólevelek generálása
  • Áruk fogadása, fuvarszervezés, logisztikai feladatok
  • Szóbeli és írásbeli kapcsolattartás az ügyfelekkel, beszállítókkal magyar/angol nyelven
  • Hírlevelek, prezentációk összeállítása, weboldal karbantartása
  • Egyéb irodai adminisztratív feladatok elvégzése

Elvárások:

  • középfokú vagy felsőfokú kereskedelmi végzettség
  • stabil angol nyelvtudás (írásban és szóban)
  • MS Office programok rutinos alkalmazása
  • megbízhatóság, kreativitás
  • precíz munkavégzés
  • multitasking, határidők betartása

Előnyök:

- Kulcs-Soft vagy más számlázóprogram ismerete

Ajánlatunk:

  • hosszútávú álláslehetőség
  • barátságos munkakörülmények

Munkavégzés helye:

Budapest, II. kerület

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›