Feladatok:

  • Meglévő szolgáltatásokhoz kapcsolódó dokumentumok feldolgozása és rögzítése

  • Hatósághoz történő bejelentések, valamint módosítási kérelmek kezelése, azok helyességének ellenőrzése, szükség esetén korrekciója

  • Egyéb, hatósághoz érkező adómentességre vonatkozó kérelmek kezelése, ellenőrzése és korrekciója

  • Napi kapcsolattartás az ügyféllel elsősorban írásban, e-mail formájában

  • Naponta beérkező ügyek/feladatok időre történő feldolgozása 

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség

  • Magabiztos német nyelvtudás szóban és írásban is - feladattól függően, de elsősorban írásban

  • Nyitott, pozitív hozzáállás

  • Felhasználói szintű MS-Office ismeretek (Word, Excel, Outlook) 

Munkavégzés helye:

Rábahídvég

Munkavégzés helye

Rábahídvég

Jelentkezem az állásra ›