A hirdetés már lejárt!
Feladatok:
HR ADMINISZTRÁCIÓ
Bérszámfejtés és juttatások előkészítése, havi adminisztráció támogatása a külső szolgáltató számára.
Fizetési és ösztönző menedzsment tevékenységek biztosítása.
Munkavállalói és szervezeti adatváltozások kezelése, regisztrációja, adminisztrációja és nyomon követése.
A HRIS rendszerek kezelése és belső HR folyamatok felülvizsgálatának támogatása.
Zökkenőmentes adminisztrációs folyamatok biztosítása, egészséges munkakörnyezet támogatása.
TEHETSÉGMENEDZSMENT
Munkaerő felvétele és munkaszerződések megkötése.
Új munkatársak toborzása, interjúztatása, felvétele, beléptetése és kiléptetése.
Képzési és fejlesztési folyamatok támogatása.
HR MEGFELELÉS ÉS RIPORTOLÁS
A törvényeknek és szabályozásoknak, beleértve a kötelező társadalombiztosítási folyamatokat, való megfelelés biztosítása.
Aktív részvétel a vállalati kezdeményezésekben és belső HR folyamatfejlesztésekben.
HR erőforrás-tervezés és riportálás, munkaügyi költségjelentés készítése.
HR ÉRDEKELT FELEKKEL VALÓ KAPCSOLATTARTÁS
Szoros együttműködés a régión belüli és nemzetközi partnerekkel.
Belső és külső HR vezetői döntések támogatása HR bemutatók elkészítésével.
Elvárások:
Felsőfokú végzettség (HR területen)
Nemzetközi környezetben szerzett 3-4 éves releváns szakmai tapasztalat
Angol tárgyalóképes nyelvtudás szóban és írásban
Erős Excel ismeret
Jó kommunikációs készség
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest