A hirdetés már lejárt!

Feladatok:

HR ADMINISZTRÁCIÓ

  • Bérszámfejtés és juttatások előkészítése, havi adminisztráció támogatása a külső szolgáltató számára.

  • Fizetési és ösztönző menedzsment tevékenységek biztosítása.

  • Munkavállalói és szervezeti adatváltozások kezelése, regisztrációja, adminisztrációja és nyomon követése.

  • A HRIS rendszerek kezelése és belső HR folyamatok felülvizsgálatának támogatása.

  • Zökkenőmentes adminisztrációs folyamatok biztosítása, egészséges munkakörnyezet támogatása.

TEHETSÉGMENEDZSMENT

  • Munkaerő felvétele és munkaszerződések megkötése.

  • Új munkatársak toborzása, interjúztatása, felvétele, beléptetése és kiléptetése.

  • Képzési és fejlesztési folyamatok támogatása.

HR MEGFELELÉS ÉS RIPORTOLÁS

  • A törvényeknek és szabályozásoknak, beleértve a kötelező társadalombiztosítási folyamatokat, való megfelelés biztosítása.

  • Aktív részvétel a vállalati kezdeményezésekben és belső HR folyamatfejlesztésekben.

  • HR erőforrás-tervezés és riportálás, munkaügyi költségjelentés készítése.

HR ÉRDEKELT FELEKKEL VALÓ KAPCSOLATTARTÁS

  • Szoros együttműködés a régión belüli és nemzetközi partnerekkel.

  • Belső és külső HR vezetői döntések támogatása HR bemutatók elkészítésével.

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség (HR területen)

  • Nemzetközi környezetben szerzett 3-4 éves releváns szakmai tapasztalat

  • Angol tárgyalóképes nyelvtudás szóban és írásban

  • Erős Excel ismeret

  • Jó kommunikációs készség

Munkavégzés helye:

Budapest

Munkavégzés helye

Budapest